Onze website werkt niet optimaal in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.

Alles wat je moet weten over MijnDELTA

Op je persoonlijke MijnDELTA-pagina regel je jouw energiezaken eenvoudig online.

Direct inloggen

Wat is MijnDELTA?

MijnDELTA is jouw persoonlijke online omgeving bij DELTA Energie. Hier krijg je eenvoudig inzicht in jouw energieverbruik, bekijk je facturen, en kun je jouw gegevens aanpassen. Heb je de MijnDELTA-app al? Hiermee kun je al deze functionaliteiten ook onderweg gebruiken.

Hoe log je in op MijnDELTA?

1. Klik op de button Inloggen bovenaan deze pagina

2. Vul je e-mailadres/gebruikersnaam en wachtwoord in

3. Klik op inloggen

Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ik ben mijn inloggegevens kwijt en volg te stappen.

Heb je nog geen MijnDELTA account?

Maak een DELTA-account aan. Via de onderstaande button ga je naar de MijnDELTA omgeving. Daar kun je een account aanmaken. Voor het aanmaken van een account heb je een  klantnummer nodig. Je klantnummer bestaat uit 10 cijfers en begint met een '7'.

Veelgestelde vragen over MijnDELTA

Als je probeert in te loggen en je gebruikersnaam en wachtwoord staan al ingevuld maar je kunt toch niet inloggen, dan betekent dat dat je de cookies moet verwijderen of een andere browser moet gebruiken.

De vooraf ingevulde gegevens zijn dan waarschijnlijk niet juist (verkeerde gebruikersnaam en/of verkeerd wachtwoord).

Tip: Er kan maar één MijnDELTA account per e-mailadres gekoppeld worden. Controleer of je al een account hebt op je emailadres. Als je probeert te registreren met een emailadres dat al bekend is, krijg je namelijk de melding: ‘Dit emailadres is reeds in gebruik’. Een andere optie is om je wachtwoord gegevens op te halen via ‘inloggegevens vergeten’ . Je kunt dan aangeven of je je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten bent. Je ontvangt dan een e-mail op het adres dat je gebruikt hebt om je MijnDELTA account te maken.

Als je problemen hebt met inloggen in MijnDELTA kan dat verschillende oorzaken hebben:

  • Er kan maar 1 account per emailadres gekoppeld worden. Controleer via de optie 'wachtwoord vergeten' of je al een account hebt.
  • Je bent je wachtwoord vergeten en moet deze opnieuw instellen. Je krijgt een mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Controleer ook je ongewenste e-mail map. Wanneer je deze mail niet meer hebt kun je opnieuw aangeven dat je je wachtwoord bent vergeten. Vervolgens ontvang je een nieuwe mail
  • Je probeert in te loggen met je e-mailadres in plaats van met je accountnaam
  • Ben je je accountnaam kwijt? Dan kun je deze via de optie logingegevens opvragen

Als je je wachtwoord vergeten bent, dan moet je deze opnieuw instellen. Dit doe je door een nieuw wachtwoord aan te vragen door te klikken op inloggegevens vergeten.

Je kunt dan kiezen voor ‘wachtwoord vergeten’. Let op: Na het aanvragen van een nieuw wachtwoord krijg je een mail. In deze mail zit een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt kiezen. Tip: controleer ook je map met ongewenste mail. Als je die mail niet meer hebt kun je weer klikken op ‘wachtwoord vergeten’ en krijg je een nieuwe mail.

Als je nog geen account hebt voor MijnDELTA moet je een account aanmaken. Daarvoor heb je het klantnummer nodig. Je klantnummer bestaat uit 10 cijfers en begint met een '7'. 

Zeker weten! Ontdek het gemak van onze mobiele app waar je ook bent. Je kunt de "DELTA Energie"-app downloaden via Google Play of via de App Store.

Klantenservice

Staat jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Geen zorgen! Stel je vraag aan onze chatbot Dina (rechtsonder op de pagina) of neem contact op met onze collega's.

We staan voor je klaar om je te helpen!