MijnDELTA
Verhuizing, samenwonen of andere reden? Pas je contract aan
Wil je je energiecontract bij DELTA aanpassen? Bekijk hieronder de situatie die op jou van toepassing is, dan zie je direct hoe het werkt.
Ik ga verhuizen
Verhuis je? Dan verhuis je DELTA met je mee.
Geef bij voorkeur minimaal een week (en maximaal twee maanden) vóór de verhuisdatum je nieuwe adres aan ons door via MijnDELTA.
Verhuis je naar het buitenland?
Neem contact op met onze klantenservice. Een van onze medewerkers helpt je direct verder.
Ik ga samenwonen
Allereerst: gefeliciteerd natuurlijk! Om het contract op te zeggen van de woning die je gaat verlaten, neem je contact op met onze klantenservice.
Ik wil mijn persoonsgegevens aanpassen
In deze situaties kun je een wijziging doorgeven in je contract:
Wil je iets wijzigen, neem dan contact met ons op. Houd je klantnummer bij de hand, dan helpen we je snel verder.
Ik wil mijn contract op een andere naam zetten
Je contract kan niet door iemand anders worden overgenomen. Je moet het dus beëindigen en een nieuw contract afsluiten. Hiervoor hebben we alleen de nieuwe gegevens en je meterstanden nodig. Is je partner overleden, dan kan het contract overgenomen worden.
Ik wil een contract aanpassen vanwege een overlijden
Allereerst gecondoleerd met je verlies. Er zijn twee situaties mogelijk:
Wij helpen je graag om dit zo snel mogelijk af te handelen.