Automatische incasso met buitenlands rekeningnummer Je kunt betalen via automatische incasso met een buitenlands rekeningnummer. Vul tijdens je aanmelding je volledige IBAN rekeningnummer in. Ben je al klant? Pas dan je rekeningnummer aan in
MijnDELTA.
Automatische incassodatum wijzigen Het is niet mogelijk om de incassodatum te wijzigen. Wij hebben vaste incassomomenten.
Betaalwijze aanpassen Je kunt je betaalwijze aanpassen via
MijnDELTA. Nota's en automatische incasso Nota's worden rond de 28e van de maand automatisch geïncasseerd.
Verhuizen en automatische incasso Bij verhuizing blijft de bestaande machtiging geldig. Controleer of je de betaalwijze wilt behouden.
Betaallink en energienota Er is een betaallink in je energienota. Klik op de knop 'betaal' om direct te betalen. Ontvang je de nota per post? Gebruik dan de QR-code.
De betaallink is geldig tot de vervaldatum (meestal 14 dagen). Na vervaldatum kun je niet opnieuw een betaallink aanvragen. Wacht op de herinnering voor een nieuwe link of maak het bedrag handmatig over met je klantnummer als referentie.
Betaling en verwerkingstijd Je betaling is binnen drie werkdagen verwerkt. Controleer je nota’s en betalingen in
MijnDELTA.
Als de betaling na drie werkdagen nog niet is verwerkt, neem contact op met ons en geef het bedrag, de datum van afschrijving, de omschrijving en het banknummer door.
Ons rekeningnummer is NL86INGB0007148148. Stuur eventueel een betalingsbewijs naar
incasso@deltaenergie.nl.