MijnDELTA
Toelichting op je verzamelnota van DELTA
Iedere klant ontvangt 1x per jaar van ons een verzamelnota. Daarop staat hoeveel energie je hebt verbruikt, of je geld terugkrijgt of bijbetaalt, en wat jouw nieuwe termijnbedrag wordt.
Bekijk in het vernieuwde MijnDELTA wanneer jij jouw verzamelnota ontvangt. Dit vind je onder mijn producten.
De verzamelnota is in december 2022 vernieuwd. Duidelijk, overzichtelijk en compleet. Op de verzamelnota is veel informatie te vinden. Onze klanten lieten ons weten dat de oude verzamelnota compleet is maar dat het overzicht ontbrak. Dat hebben we aangepast. Het is goed om te weten dat:
Nu tonen we eerst de informatie waarvan onze klanten aan hebben gegeven deze het belangrijkste te vinden.
Neem contact op met je netbeheerder als de capaciteit van de aansluiting op je jaarnota niet correct is (bijvoorbeeld 3x50A in plaats van 3x25A).
Je fysieke aansluiting en de bijbehorende netbeheerkosten vallen onder de verantwoordelijkheid van je netbeheerder. Wij factureren deze kosten namens je netbeheerder op basis van de informatie die wij hebben ontvangen. Als er iets niet klopt, kunnen wij dat niet voor je aanpassen. Dat geldt ook voor de jaarnota. Daarom vragen we je om rechtstreeks contact op te nemen met je netbeheerder.
De contactgegevens van je netbeheerder vind je op onze netbeheerders pagina.
Delta biedt vele manieren aan om je te helpen bij het verduurzamen van je woning. Dat is goed voor het klimaat en voor je portemonnee. Lees op onze duurzame oplossingen pagina wat voor je kunnen betekenen.
Je hebt zonnepanelen, maar er staat geen teruglevering op je jaarnota? Dat kan twee oorzaken hebben:
Dat komt doordat we de stand van je slimme meter bij een nieuwe poging tóch konden uitlezen. In plaats van de door jouzelf opgenomen meterstand hebben we dus uiteindelijk de automatisch uitgelezen stand gebruikt. Zo weet je zeker dat de nota perfect overeen komt met jouw verbruik.
De energiekosten stijgen. Er zijn vele manieren waar je hulp bij kan krijgen om grip te houden op je kosten. Lees op onze hou grip op je energiekosten pagina wat we voor je kunnen betekenen.
Neem contact met ons op, zo kunnen wij kijken waarom de meterstanden in uw geval niet kloppen. Chat met ons via WhatsApp of bel ons op 0118 334 179.
De hoeveelheid warmte die uit een kubieke meter aardgas te halen valt, oftewel de verbrandingswaarde, varieert. Daarom rekenen we het gemeten verbruik met een correctiefactor om naar een ‘herleid verbruik’ op basis van de standaard: de zogenaamde ‘Groningenkwaliteit’. Ook vindt er een correctie plaats voor verschillen in temperatuur en druk. Je werkelijke verbruik kan hierdoor iets hoger of lager uitvallen.
De eindnota ontvang je binnen 42 kalenderdagen nadat je energiecontract is beëindigd.
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je geen nota ontvangt.
Vermoed je dat er een andere reden is waarom je geen nota van ons hebt ontvangen? Neem contact met ons op via WhatsApp of bel ons op 0118 334 179.