Onze website werkt niet optimaal in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.

Geschillencommissie

Heb je een klacht? Wij lossen het graag samen op

Heb je een klacht? Wij doen er alles aan om deze op te lossen. Blijft de klacht bestaan, of ben je het niet eens met een voorgestelde betalingsregeling, dan kun je dit melden bij de geschillencommissie.

De afhandeling van klachten en geschillen, en de aanwezigheid van regelingen hiervoor is bij energiebedrijven en de overheid een belangrijk aandachtspunt. DELTA Energie hecht veel waarde aan een goede afhandeling van klachten.

Een klacht

Ben je als klant van DELTA niet tevreden over de dienstverlening, dan kun je daarover op verschillende manieren een klacht indienen:

Bel ons

Via de afdeling Klantenservice: 0118 - 22 55 00 (normaal tarief)


Stuur een brief

Naar DELTA Energie, Postbus 5048, 4330 KA Middelburg


De afdeling Klantenservice behandelt de binnengekomen klachten. Zij nemen binnen enkele werkdagen contact op. DELTA besteedt veel aandacht aan het juist en snel oplossen van klachten. Klachten kunnen immers ook leiden tot een optimalisering van de dienstverlening.

DELTA is aangesloten bij de Geschillencommissie Energie en de Geschillencommissie Energie Zakelijk.

De Geschillencommissie Energie en Energie Zakelijk

Meer informatie, zoals het reglement en de hele procedure, vind je op www.degeschillencommissie.nl

Adres- en contactgegevens

Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Tel. 070 – 310 53 10

Stap 1

Bel ons
Schrijf een brief

Via de afdeling Klantenservice: 0118 - 22 55 00 (normaal tarief)

Naar DELTA Energie, Postbus 5048, 4330 KA Middelburg