Onze website werkt niet optimaal in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.

Energiecontract annuleren of opzeggen

Graag overtuigen we je alsnog om bij DELTA klant te blijven

Wij waarderen onze klanten en zijn trots op onze klanten. Onze klanten houden we uiteraard het liefst klant. Neem contact met onze klantenservice op als er vragen of onduidelijkheden zijn, of als je niet tevreden bent met onze dienstverlening. We helpen je graag verder.

100% overtuigd dat je wilt annuleren of opzeggen?

Je kunt de overeenkomst schriftelijk of telefonisch annuleren.

Schriftelijk
Stuur je brief binnen 14 dagen naar:
DELTA Energie B.V.
T.a.v. afdeling Klantenservice
Postbus 5048
4330 KA MIDDELBURG

E-mail
Stuur je e-mail binnen 14 dagen naar info@deltaenergie.nl

Telefonisch
Onze klantenservice is te bereiken via 0118 - 22 55 00 (normaal tarief) op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.

Social media
Via de social media kanalen zijn we bereikbaar van 08:00 -18:00

Vergoeding
Als je tijdens de bedenktijd elektriciteit en gas hebt afgenomen van DELTA, dan ben je voor de geleverde energie de overeengekomen vergoeding verschuldigd.

Wil je je energieovereenkomst beëindigen? Dit kan telefonisch of schriftelijk.

Telefonisch
Onze Klantenservice is te bereiken via 0118 - 22 55 00 op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.

Social media
Via de social media kanalen zijn we bereikbaar van 08:00 -18:00

Schriftelijk
DELTA Energie B.V.
T.a.v. afdeling Klantenservice
Postbus 5048
4330 KA MIDDELBURG

E-mail
Je kunt een e-mail sturen naar info@deltaenergie.nl

Vergoeding

Je hebt een opzegtermijn van 30 dagen. Meer informatie vind je in de algemene leveringsvoorwaarden 2017. Bij voortijdige beëindiging van je overeenkomst voor bepaalde tijd ben je een opzegvergoeding verschuldigd zoals vermeld in de productvoorwaarden die bij je contract horen.