Onze website werkt niet optimaal in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.

Zoekresultaten

We hebben de volgende resultaten gevonden

Gevonden vragen en antwoorden

Stuur ons een WhatsApp bericht
Je kunt je vraag aan ons stellen door ons een bericht via WhatsApp te sturen op 0118 – 22 55 00. Van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 staan onze medewerkers je graag te woord.

Stel je vraag online
Je kunt onze webcare medewerkers ‘live’ vragen stellen van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur op Facebook of Twitter.

Bel onze klantenservice
Wij zijn telefonisch bereikbaar op 0118 – 22 55 00, van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. Hou je klantnummer bij de hand, dan kunnen we je sneller helpen. Vanuit het buitenland zijn wij bereikbaar op 0031 118 – 22 55 00.

Het telefoonnummer van onze zakelijke klantenservice is 0118 – 22 66 00. Vanuit het buitenland is dit 0031 118 – 22 66 00.

Schrijf ons een bericht of brief
  • E-mail - mail je vragen of opmerkingen naar info@deltaenergie.nl
  • Post - Wil je een brief schrijven? Stuur hem naar:
    DELTA Energie
    Postbus 5048
    4330 KA Middelburg.

Vergeet niet je klantnummer te vermelden, zodat wij al onze correspondentie en conversaties makkelijk kunnen terug zoeken.

Hyperlinks
WhatsApp
Facebook
Twitter
Klantenservice
Je contactgegevens aanpassen gaat heel makkelijk via MijnDELTA.

  • Log in in MijnDELTA
  • Klik op Mijn gegevens
  • Klik op Wijzig ... bij de te wijzigen gegevens
  • Wijzig uw gegevens
  • Klik op Aanpassingen opslaan



Hyperlinks 
Inloggen MijnDELTA
Als we je een aanbod doen voor het verlengen van je energiecontract en wij hebben nog geen reactie ontvangen, dan sturen we meestal een herinnering. Je kunt dan alsnog gebruikmaken van het aanbod. Twijfel je of je al een herinnering hebt gehad of heb je andere vragen, neem dan contact met ons op. We beantwoorden al je vragen en kijken of er op dit moment een aantrekkelijke aanbieding is.

Een aanbod voor het verlengen van je contract vind je ook terug op MijnDELTA.

Hyperlinks
Inloggen MijnDELTA
Deze wijziging regelen wij graag persoonlijk met je. Neem telefonisch contact met ons op, dan maken we het snel in orde.
Drie maanden voor afloop van het huurcontract krijg je een speciaal aanbod voor een nieuw huurcontract, met een splinternieuwe en zuinigere cv-ketel of hybride warmtepomp. Er wordt door onze partner Saman Groep contact met je opgenomen voor een vrijblijvende offerte.

Als je na afloop van je huurperiode geen actie onderneemt, wordt je huidige cv-ketel kort na afloop van het huidige huurcontract door Saman Groep opgehaald. Je cv-ketel is namelijk eigendom van DELTA. Voorkom dus dat je zonder verwarming komt te zitten en maak gebruik van ons aantrekkelijke, nieuwe huuraanbod.
De looptijd van onze huurcontracten is afhankelijk van de startdatum van je overeenkomst.

  • Is je contract van vóór 1 september 2013, dan geldt een looptijd van 15 jaar 
  • Contracten afgesloten op of na 1 september 2013 hebben een looptijd van 12 jaar
Nog geen klant bij DELTA? 
Kijk op onze groene stroom en gas pagina voor ons volledige aanbod, inclusief de meest actuele prijzen en contractmogelijkheden. Telefonisch aanmelden kan natuurlijk ook. Bel 0118 - 22 55 00 en we helpen je graag verder.

Wel klant bij DELTA met een 1- of 3-jarig contract?
Wanneer je contract afloopt ontvang je vanzelf per post of e-mail een aanbod van ons. Je ontvangt dit aanbod uiterlijk een maand voordat je huidige contract afloopt.

Wel klant bij DELTA met een contract voor onbepaalde tijd?
Heb je een energiecontract met variabele looptijd en wil je dit graag omzetten in een vaste looptijd? Neem dan even contact met ons op via telefoonnummer 0118 - 22 55 00. We maken het direct voor je in orde.

Hyperlink
Aanmelden
Ben je nog geen klant bij DELTA? Dan kun je je op elk moment aanmelden voor een zakelijk contract voor 1 of 3 jaar. DELTA biedt uitsluitend 100% groene stroom aan. Hoe deze stroom is opgewekt, dat bepaal je zelf! DELTA Puur Zeeuws Groen is 100% groene stroom uit Zeeland. Met DELTA Puur Zeeuws Groen krijg je 100% groene stroom uit Nederland en de rest van Europa. En we leveren natuurlijk ook (groen) gas.

Voordelen
Met vaste leveringsprijzen heb je de volgende voordelen:
  • Zekerheid & gemak
  • Geen omkijken naar je leveringsprijzen
  • Geen tussentijdse prijswijzigingen

Ben je al klant?
Ben je al klant bij ons en loopt je contract af? Je krijgt vanzelf per post of e-mail een aanbod van ons. Je ontvangt dit aanbod uiterlijk een maand voordat je huidige contract afloopt.

Ben je al wel klant, maar heb je nog geen contract voor bepaalde tijd? Neem dan even contact met ons op. We maken het direct voor je in orde.

Hyperlinks
Aanmelden

De einddatum van je energiecontract kun je altijd inzien op MijnDELTA. Daarnaast vind je de einddatum ook op je jaarnota en op de bevestigingsbrief van de overeenkomst.

Hyperlinks
Inloggen MijnDELTA
Als je je keuze voor een bepaald energiecontract wilt wijzigen, dan kan dat. Neem hiervoor telefonisch contact op met ons. Doe dit zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van onze schriftelijke bevestiging.
Bij een verhuizing zijn er twee opties:

1. De nieuwe bewoner neemt het huurcontract over
Als je bij ons meldt dat je gaat verhuizen, sturen we je een overnameformulier. Jij laat de nieuwe bewoner het formulier invullen en ondertekenen en stuurt het naar ons. Zodra wij het ondertekende formulier binnen hebben, wordt de huurovereenkomst overgezet naar de nieuwe bewoner.

2. Je koopt het huurcontract af
Wil je het huurcontract afkopen? Vraag bij ons het afkoopbedrag op. Ben je akkoord met het bedrag? Dan sturen we de nota op. Als deze betaald is, is de cv-ketel jouw eigendom. Je kunt de ketel meenemen of doorverkopen aan de nieuwe bewoner.
Jazeker, je mag de looptijd van je contract wijzigen wanneer je wil. Houd er alleen wel rekening mee dat we in sommige situaties een opzegvergoeding berekenen.

Kosteloos de looptijd aanpassen
In de volgende situaties kun je de looptijd van je contract kosteloos wijzigen:
  • Je hebt een contract met een looptijd van 1 of 3 jaar en wil dit in de laatste 3 maanden van de looptijd wijzigen naar een nieuw contract met vaste looptijd 
  • Je hebt een contract met variabele prijzen en wil dit wijzigen naar een nieuw contract

Looptijd aanpassen met opzegvergoeding
Als we de tarieven bepalen voor een 1 of 3-jarig contract gaan we ervan uit dat je ook gedurende de looptijd bij ons blijft. Als je eerder opzegt, brengen we een opzegvergoeding in rekening. Hier vind je de verschillende opzegvergoedingen overzichtelijk op een rij:

Resterende looptijd van de overeenkomstOpzegvergoeding per product
Minder dan 1,5 jaar50 euro
1,5 tot 2 jaar75 euro
2 tot 2,5 jaar100 euro
Meer dan 2,5 jaar125 euro